Inspektorat

Vijesti iz sektora


  • Čestitka ministra Hadžovića povodom Dana nezavisnosti

    Datum obavijesti: 28/02/2018

    Dr. sc. Rašid Hadžović, ministar obrazovanja, nauke, kulture i sporta Hercegovačko-neretvanskog kantona uputio je, povodom 1. marta, Dana nezavisnosti Bosne i Hercegovine, čestitku svim građanima Bosne i Hercegovine, u kojoj stoji:

  • Čestitka ministra Hadžovića za Novu godinu

    Datum obavijesti: 02/01/2017

    Dr.sc. Rašid Hadžović, ministar obrazovanja, nauke, kulture i sporta Hercegovačko-neretvanskog kantona uputio je građanima čestitku za Novu godinu.


Glavni prosvjetni inspektor

Davorin Lesko, prof.

Tel: 036/327-378

Prosvjetna inspekcija

Jasmin Mehanoli - inspektor - Predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje

Nikša Matijić - inspektor - Predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje

Marina Jovanović - inspektor - Visoko obrazovanje

Senad Omerika - inspektor - Predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje

Boris Čuljak - inspektor


Djelatnost Inspektorata

  • Plan rada Inspektorata će se zasnivati na obavljanju inspekcijskog nadzora u osnovnim i srednjim školama i dječjim vrtićima, a po potrebi na fakultetima Sveučilišta i Univerziteta u Mostaru;
  • Inspekcija će kroz opšte tematske i kontrolne nadzore pratiti funkcioniranje obrazovno-odgojnih ustanova u skladu sa zakonskim propisima;
  • Posebnu pozornost posvetiti praćenju primjene Pedagoškog standarda i normativa osnovnog i srednjeg školstva kao i usklađivanje opštih i pojedinačnih akata sa zakonskim propisima;
  • Tokom godine inspekcijskim nadzorom planirano je pratiti primjenu i realiziranje nastavnih planova i programa, upotrebu udžbenika, jezika, opterećenost učenika, obavljanje ispita i pravilnost obračuna ličnih dohodaka prema sedmičnom zaduženju zaposlenika
  • U skladu sa Zakonom o inspekciji obaviti opšte nadzore u školama u kojima do sada nisu obavljeni;
  • U tekuće poslove Inspektorata spadaju podnesci građana koji se odnose na utvrđene ocjene, prestanak i zasnivanje radnog odnosa (probleme rješavati u saradnji s inspekcijom rada) statusna pitanja učenika, isključenja iz škole i dr.;
  • U saradnji s MUP-om, Federalnim ministarstvom obrazovanja i drugim institucijama vršiti provjeru vjerodostojnosti obrazovne isprave;
  • Učestvovati u pripremi za izradu zakona i provedbenih propisa iz djelokruga rada Ministarstva;
  • Saradnja s ombudsmenima i drugim institucijama koji se bave problematikom obrazovanja.