Održana radionica „Izrada komunikacijske strategije za srednje stručno obrazovanje“

Datum objave: 13.09.2018

Na inicijativu Ministarstva prosvjete, znanosti, kulture i športa HNŽ-K i njemačkog Društva za međunarodnu saradnju (GIZ) u Mostaru 12. rujna 2018. godine je održana radionica „Izrada komunikacijske strategije za srednje stručno obrazovanje“. Na radionici su predstavljeni dosadašnji rezultati rada, te razmotrene komunikacijske strategije. Prisutnima su se obratili ministar prosvjete, znanosti, kulture i športa HNŽ-K, dr. sc. Rašid Hadžović, te savjetnica GIZ projekta „Stručno obrazovanje u BiH", Elma Badžak.



Na radionici su razrađene teme o komunikacijskoj strategiji, značaj iste, te način kreiranja komunikacijske strategije. Također, prezentiran je Mentorski projekat „ Moje znanje- tvoje buduće zvanje“.

Gospođa Elma Badžak se zahvalila ministru Rašidu Hadžoviću, kao i Ministarstvu prosvjete, znanosti, kulture i športa HNŽ-K na odličnoj suradnji i podršci prilikom implementacije svih provedenih aktivnosti Projekta. „Do sada smo uradili niz aktivnosti, od kojih bih izdvojila saradnju sa dvije partnerske škole, Mašinskom i Strojarskom školom u Mostaru, tj. inovaciju nastavnih planova i programa kroz izradu novih modularnih nastavnih planova i programa po međunarodnom uzoru, što trenutačno prolazi kroz proceduru odobravanja kako bi se mogli što prije primjenjivati u dvije navedene partnerske škole.

Badžak je naglasila da je cilj Projekta ojačati strukture u sistemu strukovnog obrazovanja, počevši od škola, zatim nastavnog osoblja koje radi u školama, kao i nove, moderne opreme koja se trenutno primjenjuje u industriji.

„Jedan od bitnih segmenata Projekta jeste unaprjeđenje imidža stručnog obrazovanja, budući da je percepcija stručnog obrazovanja u BiH dosta negativna, iako taj profil zanimanja nudi niz prednosti, poput mobilnosti i jednake vrijednosti bilo gdje u svijetu“, naglasila je gospođa Badžak.

Ministar Rašid Hadžović je istaknuo da je zajedno sa partnerima Projekta razgovarao o tome šta je potrebno uraditi u cilju poboljšanja imidža srednjeg stručnog obrazovanja, te da se djeca priviknu da upišu srednje stručne škole. „ Ključna stvar je napraviti modularne nastavne planove i programe koji će omogućiti da se sa trogodišnjeg može nadograditi godina i završiti četverogodišnje obrazovanje, što će omogućiti učenicima mogućnost upisa na Univerzitet i dalje obrazovanje. A upravo, dosadašnja nemogućnost istog je razlog što roditelji ne daju djeci da upisuju srednje stručne škole.

„Zahvaljujem se GIZ-u na podršci oko izmjene nastavnog plana i programa, predmeta Praksa, i Zavodima koji su dali zeleno svjetlo da taj nastavni plan i program može ući u škole. Mi smo i dalje kao Ministarstvo partner GIZ-u, i cilj nam je da uradimo što veći broj kvalitetnih projekata. Za sve što je pozitivno i što će unaprijediti obrazovanje, dao sam zeleno svjetlo. Mislim da je ovo još jedna dobra mogućnost za sve nas da radimo na promociji srednjeg stručnog obrazovanja, što je itekako potrebno, budući da veoma veliki broj zanatlija nedostaje našem kantonu. S druge strane, imamo ljude koji su na birou , tako da je najbolje rješenje dualno obrazovanje, tj. srednje stručno obrazovanje, uz kvalitetnu reklamu istog. Mi smo pričali sa firmama da odmah po završetku uzimaju učenike da rade u firmama, da se odrađuje praksa tokom ljeta, da učenici mogu i zaraditi, te imati posao odmah po završetku školovanja.  Nadam se da ćemo doći do kvalitetne komunikacijske strategije za stručno obrazovanje, kazao je ministar Hadžović

Galerija

Projekti